Sunday, June 8, 2014

kisah saya ingat semasa TADIKA

ada seorang budak lelaki nak berkawan dengan saya.

saya kata okey,boleh je. tapi rimasnya.kemana-mana dia nak pergi,dia tarik tangan saya.

huhu.rimas la.

kemudian saya hentak tangan dia. Dia pun report cikgu dan menangis.saya tak tau nak buat apa.


dan ada jugak. sorang budak laki. kami rancang nak kahwin. dia cakap nak beli kereta besar.

saya cakap nak beli rumah besar..huhu materialistik betul

nak anak ramai bagai.  sampai seronok main.tak sedar waktu rehat dah habis.


kami syok main sampai semua pelajar masuk kelas dan kawan report kami tengah main.

dan masa konvo.saya tak de orang datang. aku tak larat nak bawa milo 1 kilo dia bagi.besar gila.sedih kan?

aku pun tak faham macam mana aku boleh pergi sekolah tanpa pengawasan orang tua.sangat sedih weh.


dan lagi. aku pergi sekolah jugak walaupun cuti,aku dah cakap cuti.xde orang datang tapi mereka paksa aku pergi sekolah. dan memang tadika buka.bila aku masuk,main,dan xde kawan.aku tunggu.nasib cikgu nampak aku,sbb aku amsuk.cikgu tak perasan.


nasib cikgu nampak.,kalu tak berkurung aku kat situ cikgu ckp,


sedih weh.





dan aku ingat part eja saya . baca jadi sayo.cikgu gelak.haha.kelakar aku ni dia cakap.

No comments:

Post a Comment