Monday, September 3, 2018

Peraduan Menang Kereta Myvi Bermula tahun 2018 sehingga 2020

Siapa join peraduan? Seronok kan kalau menang.
Yela spend duit around RM xxx.xx dapat kereta. Spend around RM xXxX.xX dapat emas. Dapat Rumah.

Siapa nak join peraduan saya?
Menang kereta Myvi.

Syaratnya ialah,
1. Share posting blog saya.
2.Simpan no telefon saya atau hubungi saya 0136606726. Tulis saya nak join peraduan puan.
Whatshap saya.
3. Kemudian selama 20 tahun carum dengan saya sebanyak RM2,400 Yearly.
4. Kemudian, carikan kawan,keluarga atau sesiapa yang anda kenal atau tidak. Bagitahu mereka untuk mencarum dengan saya. Seramai 20 orang sahaja. Perlindungan yang perlu mereka contribute RM 200 per month.
5. Anda berjaya penuhi syarat di atas?
6. Komen status ini pada tahun 2020. Tulis no telefon. Bagitahu, saya berjaya puan.

No comments:

Post a Comment